Praktyka jogi

Praktyka jogi pozwala uwolnić się od napięć i odnaleźć świadome połączenie z własnym ciałem. Poznając je, łatwiej jest nam je zrozumieć, zaakceptować i pokochać.

Nie obawiaj się swoich ograniczeń. Joga, nawet jeśli prowadzona w grupie, to indywidualna praktyka. Nie musisz być elastyczny, nie musisz być w świetnej kondycji. Ciało w każdym momencie i niezależnie od wieku zasługuje na to, by się nim zaopiekować.

ZAJĘCIA STAŁE

CLASSIC YOGA

SLOW VINYASA

YIN YOGA

POWER VINYASA

FLEX YOGA

CLASSIC YOGA - HATHA JOGA

Praktyka osadzona w tradycyjnym podejściu. Jest statyczna i precyzyjna, niesie za sobą wzmocnienie i otwarcie ciała. Buduje świadomość sylwetki i uczy uważności. Na zajęciach poza praktyką fizyczną w asanach, pojawiają się elementy medytacji i pranajamy.

Dla kogo?

Hatha jogę szczególnie polecamy rozpoczynającym swoją przygodę z jogą, oraz tym, którzy chcą pogłębić pracę nad prawidłowym ustawieniem ciała i oddechem w asanach.

Korzyści

Hatha joga to praktyka wpierająca zdrowie fizyczne i psychiczną równowagę.

* Zajęcia Hatha joga prowadzimy również w języku angielskim / Hatha yoga classes can be conducted in English.

POWER VINYASA

Nowoczesna, dynamiczna i energetyczna forma jogi. W trakcie zajęć koncentrujemy się na płynności ruchu i połączeniu go z oddechem. Praktyka Vinyasy mobilizuje i pobudza ciało, przygotowując je do wejścia w stan głębokiego relaksu na koniec zajęć.

Dla kogo?

Vinyasa jest często wybierana przez tych, którzy mają problem z gonitwą myśli i szukają intensywniejszych wrażeń. Zajęcia przeznaczone są dla osób średniozaawansowanych. Początkującym polecamy zacząć od Slow Flow.

Korzyści

Vinyasa joga to najlepsza praktyka na witalność i szybkie rozładowanie stresu.

SLOW VINYASA

W trakcie zajęć uczymy się pełnego połączenia z chwilą obecną i poszukujemy harmonii w poruszającym się ciele. Slow wnosi do praktyki Vinyasy zwiększoną uważność. Czas sprzyja koncentracji na prawidłowym połączeniu z oddechem i dokładnym wykonaniu pozycji.

Dla kogo?

Slow Vinyasa będzie idealne dla każdego poziomu zaawansowania.

Korzyści

Slow Vinyasa Flow wzmacnia witalność i świadomość ciała.

YIN JOGA

Głównym celem jest zwiększenie zakresu ruchu. W asanach pozostajemy kilka minut, pozwalając sobie na zatrzymanie i odpuszczenie blokad jakie kumulujemy w ciele. Na zajęciach możesz spodziewać się odniesień do medycyny chińskiej, która stanowi źródło inspiracji dla tej formy jogi.

Dla kogo?

Yin Joga to praktyka odpowiednia dla każdego poziomu zaawansowania. Polecamy ją wszystkim chcącym pogłębić elastyczność i mobilność.

Korzyści

Yin joga to najlepsza praktyka na relaks i ukojenie nerwów.

FLEX YOGA

 Na tych zajęciach skupiamy się na asanach sprzyjających zwiększeniu elastyczności w ciele. Proponowane pozycje  rozciągają mięśnie za pomocą ćwiczeń aktywizujących daną partię ciała, ale też wzmacniających mięśnie antagonistyczne.   

Dla kogo?

Zajęcia FLEX YOGA są odpowiednie niezależnie od stopnia zaawansowania. Szczególnie polecamy ją tym, którzy spędzają dużo czasu przed komputerem lub uprawiają inne sporty, które sprzyjają nadbudowywaniu tkanki mięśniowej.

Korzyści

Budowanie elastyczności z jednoczesnym wzmocnieniem sprzyja niewlowaniu zastałości w ciele, koryguje i uwalnia napięcia. 

JOGA NIDRA

Praktyka prowadząca do głębokiej relaksacji. Pozwalamy, by ciało przeszło w stan snu, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej uważności umysłu. Podczas praktyki możliwa jest eksploracja wewnętrznego świata i tego, co na codzień nieuświadomione. Nidra otwiera drogę do połączenia z samym sobą, przez co może być traktowana jako narzędzie terapeutyczne.

Dla kogo?

Zapraszamy osoby, które chcą rozpocząć przygodę z medytacją i tych, którzy regularnie korzystają z różnych technik medytacyjnych.

Korzyści

Do Nidry dobrze jest wracać w stanie przemęczenia i wzmożonego stresu. To również dobry sposób aby lepiej poznać siebie, pracować z intencjami i rozwijać uważność.

STRESS LESS YOGA

Zajęcia wykorzystujące różnorodne około jogowe techniki rozładowywania przewlekłego napięcia z ciała. Miła, otulacjąca atmosfera i spokojne tempo ćwiczeń przynosi ukojenie nerwów i rozluźnienie ciała.

Dla kogo?

Idealna na każdym poziomie zaawansowania. Polecamy poszukującym ukojenia i zrelaksowania po długim dniu pracy.

Korzyści

Praktyka stress less yoga pozwala zniwelować skutki codziennego stresu i łagodnie przejść ze stanu czuwania do stanu relaksu.

ZAJĘCIA CYKLICZNE

JOGA NIDRA

STRESS LESS YOGA

ZAJĘCIA CYKLICZNE

JOGA NIDRA

RELAX FLOW

JOGA NIDRA

Praktyka prowadząca do głębokiej relaksacji. Pozwalamy, by ciało przeszło w stan snu, przy jednoczesnym zachowaniu pełnej uważności umysłu. Podczas praktyki możliwa jest eksploracja wewnętrznego świata i tego, co na codzień nieuświadomione. Nidra otwiera drogę do połączenia z samym sobą, przez co może być traktowana jako narzędzie terapeutyczne.

Dla kogo?

Zapraszamy osoby, które chcą rozpocząć przygodę z medytacją i tych, którzy regularnie korzystają z różnych technik medytacyjnych.

Korzyści

Do Nidry dobrze jest wracać w stanie przemęczenia i wzmożonego stresu. To również dobry sposób aby lepiej poznać siebie, pracować z intencjami i rozwijać uważność.

RELAX FLOW

Delikatna praktyka prostych asan w płynnym ruchu przy akompaniamencie relaksującej muzyki. Miła, otulacjąca atmosfera i spokojne tempo ćwiczeń przynosi ukojenie nerwów i rozluźnienie ciała.

Dla kogo?

Idealna na każdym poziomie zaawansowania. Polecamy poszukującym ukojenia i zrelaksowania po długim dniu pracy.

Korzyści

Praktyka relax flow pozwala zniwelować skutki codziennego stresu i łagodnie przejść ze stanu czuwania do stanu relaksu.

Newsletter

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z tym co dzieję się w naszym studio.

UDZIAŁ W ZAJĘCIACH

WOLNE WEJŚCIE

pojedyncze wejście lub karnet, obowiązują zapisy. Rezygnacja z zajęć jest możliwa do 3h przed ich rozpoczęciem. 3 osoby to minimalna liczba uczestników, żeby odbyły się zajęcia. Jeśli nie zostanie zebrana odpowiednia grupa poinformujemy Cię do 3h przed rozpoczęciem zajęć.

GRUPY ZAMKNIĘTE

zajęcia zwolnione z zapisów, z gwarancją miejsca dla osób z umową członkowską. Regularna praktyka w grupach zamkniętych daje możliwość obserwowania postępów i dostosowania zajęć do potrzeb uczestników. Grupy tworzone są w oparciu o poziom zaawansowania.

KURSY

grupy zamknięte realizujące wskazany wcześniej zakres tematyczny.

CYKLICZNE
zajęcia: raz lub dwa razy w miesiącu.
WARSZTATY
unikalne kilkugodzinne lub weekendowe zajęcia warsztatowe.
DLA FIRM
online lub na miejscu w studio, zajęcia dopasowane do potrzeb pracowników.

GRAFIK

NAUCZYCIELE

Joga z Natalią Pinkowską

Natalia Jasana Pinkowska

Nauczycielka jogi, dyplomowana psycholożka i life coachini. Założycielka Dobrostan Studio Jogi i Dobrego Samopoczucia we Wrocławiu oraz projektu Jasana Yoga. Twórczyni autorskiego programu Yoga Life Coaching. W swojej pracy łączy naukowe, zachodnie podejście z mądrością pokoleń, tradycjami Wschodu i pracą intuicyjną. Miłośniczka podróży zarówno tych wewnętrznych, jak i po świecie. Nauczycielka jogi Hatha i Vinyasa Flow, której uczyła się u źródła w Indiach oraz na warsztatach organizaowanych w Polsce i na świecie. Certyfikowana przewodniczka Jogi Nidry i Yin Yogi, w których odnajduje możliwość łączenia relaksu dla ciała oraz zajrzenia w głąb siebie z możliwością pracy terapeutycznej. Obserwująca księżyc, zwolenniczka celebrowania energii kobiecej, wsłuchiwania się w głos serca oraz życia pełną piersią. 
Więcej o mnie znajdziesz tu: www.jasana.pl
Poznaj mnie lepiej zaglądając na instagram @jasana.yoga

Justyna Wieczorek

W 2022 roku ukończyła kurs 200h vinyasa-hatha jogi w szkole The Peaceful Warriors na Bali. W 2023 z sukcesem zakończyła studia podyplomowe na kierunku Joga Klasyczna na Uniwersytecie Wrocławskim oraz ukończyła nauczycielski kurs doszkalający 50h yin jogi. Zajęcia Justyny są połączeniem stylu vinyasa jogi z elementami yin, hatha i power jogi ale tak naprawdę uważa, że ruch nie ma żadnych ograniczeń dlatego nieustannie wplata do praktyki ćwiczenia funkcjonalne lub inne ciekawe rzeczy, których stale się uczy na szkoleniach, warsztatach czy wyjazdach od różnych nauczycieli. Stawia na poczucie swojego ciała od wewnątrz zamiast na perfekcyjne ułożenie dłoni czy stóp, chce uczyć Was przyjaźni i miłości do swojego ciała, tak jak kiedyś nauczono tego ją, co całkowicie odmieniło to jej życie.
Poznaj mnie lepiej zaglądając na instagram @joga.justyna
Praktyka jogi z Justyną Wieczorek

CENNIK

ZAJĘCIA GRUPOWE

Pierwsze zajęcia w studio 35,-
Wejście pojedyncze 50,-
Karnet 4 wejścia 180,-
Karnet 6 wejść 220,-
Karnet 8 wejść 250,-
Karnet OPEN 330,-

Grupa zamknięta 180,- 

ZAJĘCIA SOLO

Zajęcia solo przed 16:00 90min250,-
Zajęcia 2os przed 16:00 90min 300,-
Zajęcia 3os przed 16:00 90min 350,-

PAKIETY

Grupa zamknięta + karnet 4 wejścia330,-
2x grupa zamknięta 330,-

 Karnet pozostaje ważny przez 5 tygodni od daty jego zakupu.
Na zajęcia grupowe obowiązują zapisy przez aplikację Fitssey.
Płatności za zajęcia dokonujemy wyłącznie online przez aplikację Fitssey.

Nie honorujemy kart Multisport Benefit, Fit Profit, Ok System, Fit Flex i innych

Zajęcia można odwołać bezpłatnie 3h przed ich rozpoczęciem, odwołanie w późniejszym terminie lub niestawienie się na zajęcia jest w 100% płatne. Zaznaczamy też, że minimalny próg uruchomienia zajęć to 3 osoby. W przypadku nie osiągnięcia tej liczny zostaniesz poinformowana/-y o ich odwołaniu na 3h przed rozpoczęciem zajęć a wejściówka wróci na Twoje konto. W przypadku zajęć porannych, a więc tych rozpoczynających się do godziny 12:00, odwołanie zajęć zarówno przez klienta, jak i przez studio, musi mieć miejsce do godziny 21:00 dnia poprzedniego.

Praktykuj bezpiecznie w Dobrostanie – zapoznaj się z regulaminem studia. Udział zajęciach jest równoznaczny z  jego zaakceptowaniem.